30 maj 2013

Bawimy się z przysłowiami...



zondle - games to support learning

20 komentarzy:

  1. ta gra jest najfajniejsza Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  2. to jednak pomaga chyba BARTEK

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna gra dostalem 4 i mialem 90%

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo i znowu piątka w dwóch grach 100% fajne są te gry Mateusz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER!!! bardzo fajna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra gra mam 5 fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta gra jest jeszcze fajniejsza bardzo mi się podoba i dostałem za nią 5 :D Pozdrawiam Piotrek

    OdpowiedzUsuń
  8. super za tą grę dostałam 5
    gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. super gra mam 100% i 5

    OdpowiedzUsuń
  10. super dostałem 4

    OdpowiedzUsuń
  11. ta gra poszła mi trochę lepiej dostałem 5 a w tamtej dostałem 3 to bardzo się cieszę jakub

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że miałem 79 procent.Filip M

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta gra jest jeszcze lepsza niż tamta zdobyłem 100% Mikołaj*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna gra i to bardzo fajna Oskar W

    OdpowiedzUsuń
  15. no cóż miałem 63% i dostałem takom nawet nawet dobrom ocenę :]
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta gra znowu jest fajna Dominik

    OdpowiedzUsuń