29 maj 2013

Nowa gra dla Was..poćwicz :-)



zondle - games to support learning

26 komentarzy:

  1. ta gra jest super dostalem za niom 5 jejjjjjjjjjjjjj

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo fajna gra Pani Marzenko:-) Julka M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna gra ja dostałem za nią piątke Mateusz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta gra jest bardzo fajna ale popełniłem kilka błędów i dostałem czwórkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super gra podoba mi się gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak ale fajnie miałem 100% i dostałem 5 super prawda.

    Bartek.Cz

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna gra szkoda ze nie mam takich zadan co dzienie fajna gra dostalem 5!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ta gra jest fajna zdobyłem 5 ale dużo ćwiczyłem w domu i się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  9. ta gra jest bardzo fajna dostalem za niom 5 jejjjjjjjjjjjjjjjjj

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta gra jest super bo dostałem zato 4

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta gra jest bardzo super i mam nadzieje że będzie ich więcej mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna gra i do tego cieszę się że miałem sto procent.Filip M

    OdpowiedzUsuń
  13. ta gra jest bardzo fajna dostalem za niom 5 jejjjjjjjjjjjjj Igor K

    OdpowiedzUsuń
  14. i jaga mnie wnerwia ziom

    OdpowiedzUsuń
  15. super gra mam nadzieje że pani zrobi jeszcze jedną Igor.J

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna gra miałem 77% i niestety dostałem 4

    OdpowiedzUsuń
  17. gibiiiiiiiiiiiiii joł

    OdpowiedzUsuń
  18. ta gra była bardzo fajna i trochę trudna ale to dla trzecio klasisty jakub

    OdpowiedzUsuń
  19. super gra mani się postarała gosia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bartek i filip podpowida karolowi

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna gra (:




    Karol S

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna gra Weronika

    OdpowiedzUsuń
  23. gra do dna jakub kucharczyk

    OdpowiedzUsuń